Voor al je technische vragen en ondersteuning op de werf kan je terecht bij 'n team van Trimetal technische experts, de Trimetal Account Managers en uiteraard alle Trimetal Paint Centers. Samen gaan we ervoor!

TECHNISCHE HELPDESK

Telefonische ondersteuning

Heb je vragen? Over onze producten, over de ondergrond, over de correcte applicatiemethode… De technische helpdesk is voorbereid om snel een antwoord te bieden of te zoeken naar een oplossing voor je probleem, zodat je snel terug aan de slag kan.
  • Van maandag t.e.m. vrijdag
  • Van 8-17u

Je kan ons bereiken via het online contactformulier of telefonisch, via 02 254 25 00.

TECHNISCH ADVIES & PROJECTBEGELEIDING

Op de werf

Geraak je er zelf niet uit, dan springen we graag bij en komen we tot op de werf. Het team van Trimetal Account Managers helpt je verder met een technisch advies op maat. Voor een opstart van je project, kan zelfs een Trimetal technisch expert langskomen om je op gang te helpen.

  • Technisch advies op maat van je project, met informatie over het beste verfsysteem voor je ondergrond, de noodzakelijke voorbereiding, ...
  • Bij een technisch advies voor gevelschilderwerken ontvang je automatisch een GLOBACARE garantiecontract
Zoek hier de Technical Account Manager in jouw provincie.

TRIMETAL PAINT CENTERS

Je dagelijkse ondersteuning

Als professional kan je dagelijks terecht bij de Trimetal Paint Centers verspreid over heel het land. Ze hebben alles in huis om je optimaal te ondersteunen: niet alleen met een compleet aanbod Trimetal producten en specifieke Trimetal promoties, maar ook met de technische kennis en expertise op vlak van kleur. Zo ondersteunen ze je dagelijks bij alle aspecten van je schildersjob!

Zoek hier een groothandel in je buurt.
Laden